Kenyérszeletelő berendezés távoli hibakeresés és szoftverfrissítési funkcióval
Amikor az Egyesült Királyság egyik vezető automatikus kenyérszeletelő és csomagoló berendezéseket gyártó cége megrendelést kapott egy kazahsztáni sütödétől, úgy döntött, hogy a távoli hozzáférés lényeges szempont. A szoftverfrissítést és a hibakeresést lehetővé kell tenni a Angliából, Norwich-ból, anélkül, hogy egy mérnököt kelljen küldeni az ügyfél 6000 kilométerre fekvő telephelyére.
Ekkor hívott meg a vállalat az Omronnal együtt számos automatizálási beszállítót, hogy megoldási javaslatokat tegyenek a gépek vezérlőrendszerének távoli elérésére. „Nem volt kétséges, hogy az Omron tökéletesen megértette igényeinket, és tudta, hogyan elégítheti ki azokat hatékonyan és költségtakarékosan” , mondja Chris Barfe, az Ibonhart igazgatója. „Az Omron be tudott mutatni olyan projekteket, amelyeken már más ügyfelek esetében dolgozott, és amelyek mindegyike sikeresen működött.”
A társaság emiatt úgy döntött, hogy az Omron automatizálási berendezéseit fogják használni az új vezérlőrendszer fő funkcióihoz.
Az Omron biztosította és integrálta az összes automatizálási berendezést, ami csökkentette a fejlesztés idejét és költségeit. Ezen felül minden összetevő már rendelkezésre állt, és az élelmiszeripari igényekhez volt igazítva, ami további költségmegtakarítást eredményezett.
További vevői referenciák
![eu collage costumerreference 420x170 v1 sol](https://8z1xg04k.tinifycdn.com/images/eu_collage_costumerreference_420x170_v1_sol.jpg?resize.method=scale&resize.width=160)
Vevői referenciák
Az Omron vállalatnál szívesen meghallgatjuk ügyfeleink véleményét. Akár egész nap hallgatnánk igényeiket – ezek ötleteket adnak nekünk. Mivel már több mint 20 éve figyelünk oda csomagológép-gyártó ügyfeleinkre, nem meglepő, hogy már számos jó ötletünk volt.