Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.
-
Maradjon kapcsolatban szakértőinkkel
Közvetlen segítség interaktív távkapcsolaton keresztül legtapasztaltabb mérnökeinktől. Tapasztalataink és ismereteink előnyeit saját telephelyén élvezheti.
-
Csökkentse költségeit
A problémák gyors megoldása. A vizuális segítség ideális szükséghelyzetekhez, valamint kiszállást nem igénylő egyszerű gépekhez. A kiszállást felváltó virtuális segítségnyújtási szolgáltatásunk jóvoltából csökkenek az utazási költségek.
-
A termelékenység növelése
Rövidebb átfutási idő. Távoli beavatkozást ütemezhet, a támogatást sokkal gyorsabban megkaphatja, mint kiszállás esetén.
Főbb jellemzők
A preferált platform használata
Az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatása Android és iOS rendszeren is elérhető.
A virtuális segítségnyújtási szolgáltatás rendkívül jól használható az alábbi célokra:
-
Javítás és karbantartás
Az OMRON termékek az öröklétnek készültek. Ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek. Ilyen esetben a telephelyhez csatlakozunk, ellenőrizzük a kapcsolatokat, hibakódokat, majd útmutatást adunk a probléma megoldásához, ahol lehetséges, távolról.
-
Ellenőrzés
Biztonsági és robotikai szakembereink képesen távolról ellenőrizni gépét, hogy javítanivalót találjanak és megoldják a lehetséges problémákat. A részletekért nézze át biztonsági és robotikai szolgáltatásainkat.
-
Képzés
eLearning szolgáltatásaink mellett virtuális képzési tanfolyamokat is tartunk több programozási készségszinten. Műszaki támogatási csapatunkon vagy ügyfélkapcsolati menedzserünkön keresztül testreszabott távoktatási tanfolyamot is kérhet.
-
Helyszíni szolgáltatás
Van úgy, hogy helyszíni támogatásra valamiért nincs lehetőség. Legtapasztaltabb kiszálló mérnökeink szakértelmét ebben az esetben is igénybe tudja venni a helyszínen, ha a helyszíni támogatást virtuális segítségnyújtási szolgáltatásunkra cseréli.
Az okosszemüvegeket is támogatjuk!
Ha a telephelyen okosszemüveget is használnak, kézmentes és mobilitási igényeihez is nyújthatunk virtuális segítségnyújtási szolgáltatást.
Kérjük, ellenőrizze műszaki támogató csapatunknál, hogy melyik okosszemüveget támogatjuk.
Forduljon hozzánk a részletekértSzolgáltatások és támogatás
Képzési lehetőségek
Frissítse ismereteit az ipari automatizálással kapcsolatban. Bővítse tudását, hogy eleget tehessen az adott iparág követelményeinek
Helyszíni szolgáltatások
Kiszálló mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége.