AZ OMRON tudatában van annak, hogy a gépi automatizálásnak vannak olyan területei, amelyek harmadik féltől származó eszközök, rendszerek és alrendszerek segítségével fedhetők le. Az ilyen eszközökhöz, rendszerekhez és alrendszerekhez való kapcsolódás nem szabványos beállítások alkalmazását követelheti az ügyféltől. Az OMRON Tsunagi laborok meghatározzák az optimális beállításokat, ellenőrzik a tervezett működést, és dokumentálják a helyes eljárást.
-
Eszközök csatlakoztatása:
Csatlakozási problémák esetén a Tsunagi labor elemzi a rendszer beállításait és megtalálja az optimális megoldást. A Tsunagi szolgáltatásainak segítségével gépe pillanatok alatt ismét működőképessé válik.
-
Csapatunkat szaktudással rendelkező mérnökök alkotják:
Ha ipari automatizálásról és hálózatokról van szó, mérnökeink nagy tapasztalattal rendelkeznek a csatlakozási problémák megoldása terén. A Tsunagi laborok a legmodernebb technológiával vannak felszerelve – mérnökeink pedig a legújabb technológiai trendek mesterei.
-
Globális támogatás:
Az OMRON mérnökei közvetlen támogatást nyújtanak az Ön által beszélt nyelven. Kiterjedt hálózatunknak köszönhetően a világ bármely pontjáról felveheti a kapcsolatot Tsunagi laborokkal.
A Tsunagi ismertetése
A Tsunagi egy japán kifejezés, amelyet nem lehet egyetlen szóval lefordítani. Jelenthet ragasztót vagy töltőanyagot, azaz olyasvalamit, amit két rész összekötésére használnak. A Tsunagi labor fő célja, hogy biztosítsa az OMRON-rendszerek egyszerű összekapcsolásához szükséges eszközöket harmadik fél termékeivel és rendszereivel, vagy más OMRON-termékekkel és -rendszerekkel. Bár a Tsunagi-szolgáltatások bármely OMRON-eszköz esetén igénybe vehetők, a fő hangsúlyt az új OMRON Sysmac vezérlőrendszer-család csatlakoztathatóságának és átjárhatóságának támogatása kapja.
Tsunagi laborok
Az OMRON hét Tsunagi labort hozott létre – egyet-egyet fő fejlesztési és támogatási központjaiba. Európában az OMRON alkalmazás-szakértő mérnökei évek óta közvetlenül támogatják az OEM termékgyártó ügyfeleket tartózkodási helyükön, az általuk beszélt nyelven a csatlakoztathatóság és az interoperabilitás terén. Az európai Tsunagi labor első feladata az ezen tapasztalatokból gyűjtött információk összegyűjtése, majd ellenőrzés és dokumentálás után az OMRON szervezetén belüli megosztása.
Az európai Tsunagi labor által támogatott főbb hálózatok az EtherCAT, az EtherNet/IP, az IO-Link és az OPC-UA, valamint olyan további hálózatok, mint a PROFINET, a PROFIBUS és a DeviceNet.
Az európai K+F központtal szorosan együttműködve mélyreható, adatkommunikációval kapcsolatos elemzéseket tudunk végezni ezeken a hálózatokon, aminek segítségével lehetővé válik a hibaelhárítás és a kommunikációs teljesítmény optimalizálása, valamint ajánlásokat adhatunk a megvalósításra és megoldásra vonatkozóan.
Tsunagi laborszolgáltatások igénylése
A Tsunagi labor szolgáltatásai az alábbi űrlap kitöltésével igényelhetők.
Kérjük, adja meg, melyik OMRON-eszközről, érintett harmadik féltől származó eszközről (márka, modell, típus, firmware-verzió) és használt konfigurációs szoftverről van szó. Ezután részletesen írja le a felmerült problémát és a probléma reprodukálásának módját.
A kitöltött űrlap beérkezését követően műszaki támogatási ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy ajánlatot adjon a Tsunagi labor szolgáltatására. Az űrlapot maradéktalanul, egyértelmű információkkal töltse ki, hogy minél hamarabb megkapja az ajánlatot.
However, we are still accepting applications for our waiting list.
Köszönjük
Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]
DownloadTovábbi szolgáltatások
Megvalósítás
A megvalósítási szolgáltatás (PoC – Proof of Concept) segít felvázolni és megoldani a robottechnológiával vagy ipari automatizálással kapcsolatos kérdéseket.
Javítószolgálat
Az Európai szervizközpont (ERC) magas minőségű javító szolgáltatást nyújt az OMRON termékek nagy része esetében.
Maradjon kapcsolatban az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatásaival
Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.