A gépgyártók számára az egyik leggyakoribb kihívás az az, hogy rövid idő alatt képzett szakembert találjanak az eredeti piacukon kívül: problémák megoldására, igazítások elvégzésére, képzések és más konzultációk megtartására. Ráadásul a helyi alkalmazottak külföldi munkavégzése magas költségekkel jár, és a helyi nyelv is problémákat okozhat a helyszíni regionális termelési környezetekben,
Az Omron Consultation Desk Services szolgáltatásának köszönhetően a gépgyártók azonnal rákapcsolódhatnak az Omron globális szolgáltatási infrastruktúrájára, így gyorsabb, kiváló minőségű szolgáltatást biztosíthatnak, kiemelkedően költséghatékony áron. A képzett szakemberek globális hálózata sokkal nagyobb rugalmasságot és a termelés jobb kiaknázását is lehetővé teszi. Az Omron Consultation Desk Services szolgáltatásait a gép teljes élettartama alatt igénybe lehet venni: a tervezéstől kezdve a beindításon/telepítésen át a működésig bármikor.
A Consultation Desk Services filozófiája összefoglalva:
-
Határokon átívelő támogatás biztosítása a gépgyártó számára, olyan helyszínen vagy országban, ahol az Omron nincs jelen
-
Az Omron gépgyártási ügyfelének nem kell külföldre küldeni szakembereit az Omronhoz köthető kérelmekkel kapcsolatosan
-
Az Omron gépgyártási és -üzemeltetési ügyfelei időt, pénzt és erőforrásokat takaríthatnak meg
A határokon átívelő támogatás elérhető az adott nyelven, tartalma:
-
A probléma okának kivizsgálása
-
Tanácsadás és támogatás a jövőbeli meghibásodások megelőzéséért
-
Az üzemelő és karbantartó szakemberek képzése és tanácsadás részükre
-
Szoftverproblémák támogatása a jobb gépteljesítményért
Határokon átívelő gyors támogatás és szakértelem, hosszan tartó eredmény:
-
Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül az Omron automatizálási szakembereinek globális hálózatával
-
Olyan Omron szakemberek bevonása, akik beszélnek az adott nyelven
-
Használja ki az Omron megosztott szakértelmét és tapasztalatát
-
A legjobb üzemelérhetőség, néhány gyors módosítással
-
Érjen el azonnal jelentős idő- és költségmegtakarítást
-
Előzze meg a jövőbeli meghibásodásokat az Omron tanácsaival és támogatásával
-
Bízzon az Omron szakembereiben, akik még az összetett problémákat is megoldják
-
A jobb termeléshez továbbképzést és támogatást is kínálunk ügyfeleinknek
-
Gyorsabb, jobb és költséghatékonyabb szolgáltatás biztosítása az ügyfelek részére
-
Vegye fel a kapcsolatot az Omron fiókkezelőjével, vagy töltse ki az ezen az oldalon található kapcsolatfelvételi formanyomtatványt
-
Az Omron a gép helyszínén fogja felvenni Önnel és ügyfelével a kapcsolatot, hogy egyeztessük az igényelt szolgáltatást
Így a kért szolgáltatást nem fogják hátráltatni az eltérő folyamatok, nyelvek vagy a határok. Igénytől függően: telefonon keresztül, az Omron szakember helyszíni megjelenésével vagy partnerhálózatunkon keresztül is kérhet támogatást.
-
Ha a gép helyszínen a helyzet eltér a korábban leírtakról, vagy további információra van szükségünk, felvesszük Önnel a kapcsolatot
Amennyiben az Omron nem tud alkalmazottat biztosítani és/vagy a szükséges szolgáltatás nem része az Általános szolgáltatási és felhasználási feltételeknek, a rendszerintegrátori partnerek segítségét kérjük a támogatás biztosításához.