Kenyérszeletelő berendezés távoli hibakeresés és szoftverfrissítési funkcióval
Amikor az Egyesült Királyság egyik vezető automatikus kenyérszeletelő és csomagoló berendezéseket gyártó cége megrendelést kapott egy kazahsztáni sütödétől, úgy döntött, hogy a távoli hozzáférés lényeges szempont. A szoftverfrissítést és a hibakeresést lehetővé kell tenni a Angliából, Norwich-ból, anélkül, hogy egy mérnököt kelljen küldeni az ügyfél 6000 kilométerre fekvő telephelyére.
Ekkor hívott meg a vállalat az Omronnal együtt számos automatizálási beszállítót, hogy megoldási javaslatokat tegyenek a gépek vezérlőrendszerének távoli elérésére. „Nem volt kétséges, hogy az Omron tökéletesen megértette igényeinket, és tudta, hogyan elégítheti ki azokat hatékonyan és költségtakarékosan” , mondja Chris Barfe, az Ibonhart igazgatója. „Az Omron be tudott mutatni olyan projekteket, amelyeken már más ügyfelek esetében dolgozott, és amelyek mindegyike sikeresen működött.”
A társaság emiatt úgy döntött, hogy az Omron automatizálási berendezéseit fogják használni az új vezérlőrendszer fő funkcióihoz.
Az Omron biztosította és integrálta az összes automatizálási berendezést, ami csökkentette a fejlesztés idejét és költségeit. Ezen felül minden összetevő már rendelkezésre állt, és az élelmiszeripari igényekhez volt igazítva, ami további költségmegtakarítást eredményezett.
További vevői referenciák
Vevői referenciák
Az Omron vállalatnál szívesen meghallgatjuk ügyfeleink véleményét. Akár egész nap hallgatnánk igényeiket – ezek ötleteket adnak nekünk. Mivel már több mint 20 éve figyelünk oda csomagológép-gyártó ügyfeleinkre, nem meglepő, hogy már számos jó ötletünk volt.