Szolgáltatások és támogatás
Lent látható szolgáltatásainkat termékeink élettartamának megfelelően osztottuk fel. Tekintse meg szolgáltatásaink kínálatát a termékek tervezési, telepítési és fenntartási szakaszában.

Képzési csomagok és tartalmuk
Fedezze fel kiterjedt képzési portfóliónkat: lépjen be az eLearning oldalára vagy egy egyszerű bejelentkezéssel kérjen hozzáférést az Ön által is látogatott osztálytermi oktatások során leadott tananyagokhoz.
Javítószolgálat
Az Európai szervizközpont (ERC) magas minőségű javító szolgáltatást nyújt az Omron termékek nagy része esetében.
Szoftverregisztráció és letöltések
Licencszámának regisztrálása után hozzáférést nyer a kapcsolódó frissítésekhez és terméktámogatási fájlokhoz.Az alábbi termékeket regisztrálhatja:
Terméktámogatás
Speciális tudásbázisunk, a myOmron további támogató információkat tartalmaz a termékekkel és technológiával kapcsolatban.
Megvalósítás
Szerezzen gyakorlati tapasztalatokat az automatizálási technológiákkal kapcsolatban nyolc innovációs laboratóriumunk egyikében, és az automatizálási technológiai központban (ATC).
CAD Könyvtár
Tervrajzok, látványtervek elkészítéséhez termékeinkről letölthetőek 2D és 3D CAD fájlok.
Consultation Desk Services
Használja ki a határokon átívelő, és most saját nyelvén is elérhető segítség és szakértelem előnyeit. A Consultation Desk Services határokon átívelő segítséget nyújt, gyors és költséghatékony módon, a minőség romlása nélkül
Letöltések
A digitális támogatás számos módját biztosítjuk. Ebben a részben termékek széles körével kapcsolatos, angol és helyi nyelvű tartalmakat böngészhet és tölthet le. Ezen felül a webhely „Keresés” funkciójával tartalmakat kereshet.
Helyszíni szolgáltatások
Helyszíni mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége.
Biztonsági szolgálatok
Tegye biztonságossá és megfelelővé berendezéseit. A berendezés élettartama túlmutat a CE-jelölésen.
SISTEMA könyvtár
Az Omron a szabályozástechnikai alkatrészek biztonságához szükséges megbízhatósági adatokat SISTEMA könyvtár és paraméterlista formájában bocsátja az ügyfelek rendelkezésére, hogy ily módon segítse a teljesítményszintek (PL) kiszámítását.
EPLAN alkatrészadat-könyvtár
Az online dokumentumok nyújtotta előnyökKörnyezetvédelmi termékinformáció
Környezettudatos vállalat vagyunk, és vállalati kultúránk fontos része, hogy minden jogi kötelezettségünknek eleget tegyünk. Ezért, valamint az ügyfeleink igényeinek kielégítése érdekében mindent megteszünk, hogy ipari alkatrészeink teljes választéka megfeleljen az RoHS irányelvben és a REACh EU-s rendeletben foglaltaknak.
Maradjon kapcsolatban az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatásaival
Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.
Robotikai szolgáltatások
Robotikai specialistákból álló csapatunk elkötelezetten dolgozik azon, hogy a telepített termék megfelelően működjön teljes élettartama során.
EPLAN alkatrészadat-könyvtár
Az online dokumentumok nyújtotta előnyök
SISTEMA könyvtár
Az Omron a szabályozástechnikai alkatrészek biztonságához szükséges megbízhatósági adatokat SISTEMA könyvtár és paraméterlista formájában bocsátja az ügyfelek rendelkezésére, hogy ily módon segítse a teljesítményszintek (PL) kiszámítását.
Biztonsági szolgálatok
Tegye biztonságossá és megfelelővé berendezéseit. A berendezés élettartama túlmutat a CE-jelölésen.
Helyszíni szolgáltatások
Helyszíni mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége.
Letöltések
A digitális támogatás számos módját biztosítjuk. Ebben a részben termékek széles körével kapcsolatos, angol és helyi nyelvű tartalmakat böngészhet és tölthet le. Ezen felül a webhely „Keresés” funkciójával tartalmakat kereshet.
Consultation Desk Services
Használja ki a határokon átívelő, és most saját nyelvén is elérhető segítség és szakértelem előnyeit. A Consultation Desk Services határokon átívelő segítséget nyújt, gyors és költséghatékony módon, a minőség romlása nélkül
CAD Könyvtár
Tervrajzok, látványtervek elkészítéséhez termékeinkről letölthetőek 2D és 3D CAD fájlok.
Megvalósítás
Szerezzen gyakorlati tapasztalatokat az automatizálási technológiákkal kapcsolatban nyolc innovációs laboratóriumunk egyikében, és az automatizálási technológiai központban (ATC).
Maradjon kapcsolatban az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatásaival
Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.
Robotikai szolgáltatások
Robotikai specialistákból álló csapatunk elkötelezetten dolgozik azon, hogy a telepített termék megfelelően működjön teljes élettartama során.
Terméktámogatás
Speciális tudásbázisunk, a myOmron további támogató információkat tartalmaz a termékekkel és technológiával kapcsolatban.
Szoftverregisztráció és letöltések
Licencszámának regisztrálása után hozzáférést nyer a kapcsolódó frissítésekhez és terméktámogatási fájlokhoz.Az alábbi termékeket regisztrálhatja:
Biztonsági szolgálatok
Tegye biztonságossá és megfelelővé berendezéseit. A berendezés élettartama túlmutat a CE-jelölésen.
Helyszíni szolgáltatások
Helyszíni mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége.
Letöltések
A digitális támogatás számos módját biztosítjuk. Ebben a részben termékek széles körével kapcsolatos, angol és helyi nyelvű tartalmakat böngészhet és tölthet le. Ezen felül a webhely „Keresés” funkciójával tartalmakat kereshet.
Consultation Desk Services
Használja ki a határokon átívelő, és most saját nyelvén is elérhető segítség és szakértelem előnyeit. A Consultation Desk Services határokon átívelő segítséget nyújt, gyors és költséghatékony módon, a minőség romlása nélkül
Megvalósítás
Szerezzen gyakorlati tapasztalatokat az automatizálási technológiákkal kapcsolatban nyolc innovációs laboratóriumunk egyikében, és az automatizálási technológiai központban (ATC).
Javítószolgálat
Az Európai szervizközpont (ERC) magas minőségű javító szolgáltatást nyújt az Omron termékek nagy része esetében.
Maradjon kapcsolatban az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatásaival
Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.
Robotikai szolgáltatások
Robotikai specialistákból álló csapatunk elkötelezetten dolgozik azon, hogy a telepített termék megfelelően működjön teljes élettartama során.
Terméktámogatás
Speciális tudásbázisunk, a myOmron további támogató információkat tartalmaz a termékekkel és technológiával kapcsolatban.
Szoftverregisztráció és letöltések
Licencszámának regisztrálása után hozzáférést nyer a kapcsolódó frissítésekhez és terméktámogatási fájlokhoz.Az alábbi termékeket regisztrálhatja:
Helyszíni szolgáltatások
Helyszíni mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége.
Letöltések
A digitális támogatás számos módját biztosítjuk. Ebben a részben termékek széles körével kapcsolatos, angol és helyi nyelvű tartalmakat böngészhet és tölthet le. Ezen felül a webhely „Keresés” funkciójával tartalmakat kereshet.
Consultation Desk Services
Használja ki a határokon átívelő, és most saját nyelvén is elérhető segítség és szakértelem előnyeit. A Consultation Desk Services határokon átívelő segítséget nyújt, gyors és költséghatékony módon, a minőség romlása nélkül
Maradjon kapcsolatban az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatásaival
Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.
Képzési csomagok és tartalmuk
Fedezze fel kiterjedt képzési portfóliónkat: lépjen be az eLearning oldalára vagy egy egyszerű bejelentkezéssel kérjen hozzáférést az Ön által is látogatott osztálytermi oktatások során leadott tananyagokhoz.