Előtérben az ügyfelek elégedettsége
Az ügyfél-elégedettségi felmérés általános elégedettséget mutat, és a fejlődési pontokat is felismertük
Az Omron elkötelezett az innovációt elősegítő automatizálási technológiák, minőségi termékek és ügyféltámogatás mellett. Annak érdekében, hogy megismerjük ügyfeleink pillanatnyi elégedettségét, valamint felismerhessük az ügyfelek tapasztalatai alapján fejlesztésre szoruló pontokat, rendszeresen végzünk ügyfél-elégedettségi felméréseket.
A 2017-es év végén nagyszabású ügyfél-elégedettségi felmérést végeztünk az Omron Europe ügyfeleivel az EMEA régió 14 országában. Az online kérdőívet számos kapcsolattartónk részére kiküldtük, amelyben ügyfeleink kifejezhették az Omron vállalattal kapcsolatos elégedettségüket, teljesítményünk értékelését más gyártókkal szemben, valamint különböző szempontok alapján rangsorolhatták az Omron szolgáltatásait.
Az alábbiakban a felmérés eredményeit és észrevételeit ismertetjük
- Az ügyfelek elégedettségének átlaga 8,4, amely magasabb a 8,1-es külső viszonyítási alapnál. A válaszok alapján más gyártókkal szemben a műszaki támogatásunk, ügyfélszolgálatunk és termékeink minősége is egyértelműen kedvező értékelést kapott.
- A válaszadók 85 százaléka egyetértett azzal az állítással, hogy megtartjuk az ígéreteinket, és 90% szerint könnyen fel lehet venni velünk a kapcsolatot. Az Omronnak továbbá erőssége a problémák proaktív megoldása, és innovációnknak köszönhetően a társadalommal való szélesebb együttműködés érdekében tudunk munkálkodni.
- A válaszadók 75 százaléka az Omron népszerűsítőjének tartja magát. Termékmegoldásaink minőségének kiegészítéseként ügyfeleink a műszaki támogatásunkkal is elégedettek.
Ha szeretne visszajelzést adni számunkra a termékek minőségével, műszaki támogatásunkkal vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot.