Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: COVID-19 – Tájékoztató

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

Seigo Kinugawa üzenete az ügyfelekhez és partnerekhez

A koronavírus kitörése nyomán nagy kihívást jelentő időket élünk. Önhöz hasonlóan én is aggódva figyelem a fertőzések növekvő számát, és csodálattal adózom mindazok előtt, akik a vírus ellen harcolnak. Szívből jövő jókívánságainkat küldjük azoknak az embereknek, akiknek az életét a körülöttünk kibontakozó példátlan események befolyásolják.

Tudjon meg többet!
business technology concept iot information communication network fcard peop

Szállítási információk

Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy fenntartsuk az üzleti folytonosságot ügyfeleink, beszállítóink és partnereink felé, hogy kezelni tudjuk ezeket a kihívást jelentő időket, és átvészeljük ezt a globális válságot.

Bővebben
phone support engineer services fcard sol

Kapcsolatfelvétel a műszaki támogatással


Számos helyi irodánk jelenleg zárva van, és munkatársaink távolról dolgoznak. Támogatószemélyzetünk azonban továbbra is a megszokott módon dolgozik otthonából. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy továbbra is folytatjuk üzleti tevékenységünket, és bár bizonyos területeken a válaszidő a megszokottnál valamivel lassabb lehet, törekszünk arra, hogy fenntartsuk az Omrontól elvárt magas szintű szolgáltatást, még ha más módon is biztosítjuk azt.

Bővebben
online training webinar services fcard sol

Online képzés

Fejlessze készségeit, és tartsa naprakészen ismereteit az online képzések (e-oktatási anyagok) széles választékával. Ezek a világ bármely pontjáról elérhetők.

Bővebben
webinar laptop fcard misc

Webináriumok

Fejlessze készségeit, és tartsa naprakészen ismereteit élő és igény szerinti webináriumok széles választékához való hozzáféréssel. Ezek a világ bármely pontjáról elérhetők.

Bővebben
OpenVentilator fcard misc

Társadalmi hozzájárulás

Büszkék vagyunk a világ minden táján dolgozó kollégáinkra, akik partnereinkkel együtt folyamatosan olyan megoldásokat keresnek, amelyek javítják az életüket, és hozzájárulnak egy jobb társadalom kialakításához.

Bővebben
consultation desk service support fcard sol

Konzultációs segítségnyújtás (Consultation Desk Service)

A jelenlegi helyzetben sok ügyfelünk kihívásokkal néz szembe az alkatrészellátás és a teljes termelési láncolat tekintetében. Konzultációs segítségnyújtó csapatunk (Consultation Desk Service) határokon átívelő támogatást kínál, és rendelkezik minden olyan eszközzel, amely az Ön távoli, telefonos vagy virtuális kapcsolatokon keresztüli segítségnyújtásához szükséges.

Bővebben