A COVID-19 három hatása a logisztikai műveletekre az Egyesült Királyságban (és a szükséges teendők) | OMRON, Magyarország

Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: A COVID-19 három hatása a logisztikai műveletekre az Egyesült Királyságban (és a szükséges teendők)

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

Collaborative Robotics
automation blog

A COVID-19 három hatása a logisztikai műveletekre az Egyesült Királyságban (és a szükséges teendők)

Közzétéve: 2020-11-04 16:00:00 UTC hely: Collaborative Robotics

Szerző: Stuart Coulton, regionális igazgató, OMRON UK North
A COVID-19 világjárvánnyal kapcsolatos aktuális borúlátó helyzet közepette nem minden ipari szektor volt kitéve annak a fejetlenségnek és bizonytalanságnak, amely a vendéglátási szektort övezi. Ami azt illeti, bizonyos iparágak egyenesen virágzóak most.
A kiskereskedelem nagyszabású változáson ment át az elmúlt 6 hónapban, mivel a fogyasztók nagyobb mértékben kényszerülnek az e-kereskedelem mint elsődleges vásárlási mód igénybevételére, ami azt jelenti, hogy a logisztikai szolgáltatók példátlan szintű keresletet tapasztalnak. Mindazonáltal a gyors növekedési ütemmel jellemezhető időszakok sajátos kihívásokat rejtenek magukban, és kiegyensúlyozott hozzáállást igényelnek. Való igaz, hogy míg a COVID-19 világjárvány rendkívüli fellendülést hozott a logisztika világába, egyben ez a legnagyobb kihívások elsődleges forrása is. Lássuk csak a következőket:

1. Teljesítménybeli korlátozások a társadalmi távolságtartás miatt

A társadalmi távolságtartás napjainkban egyre inkább hatást gyakorol az emberek életére. Teljes mértékben indokolt szükség van a megelőző intézkedések betartására. Ugyanakkor egy számunkra nem ösztönös dolog folyamatos betartása döntési fáradtságot idéz elő. Ennek eredményeképpen a logisztikai szolgáltatóknak biztosítaniuk kell, hogy a munkavállalóik mindenkor a társadalmi távolságtartás irányelveinek megfelelően járnak el, ami gyakran kisebb számú munkavállalóhoz vezet. Ez egyértelmű problémát jelent a logisztikai szolgáltatók számára egy olyan helyzetben, amelyben növekszik a szükséges kapacitás az e-kereskedelemmel kapcsolatos keresletben bekövetkezett robbanás miatt.

2. Megnövekedett fogyasztói elvárások a gyorsabb kiszállítások kapcsán

Hasonlóképpen, a társadalmi távolságtartás szükségessége – ami kisebb munkaerőhöz vezet – drasztikus hatást gyakorol a logisztikai szolgáltatók azzal kapcsolatos képességére, hogy teljesíteni tudják a fogyasztói elvárásokat, ez pedig befolyásolja a márka ügyfelek általi megítélését, és potenciálisan az átfogó piaci helyzetüket is rontja. Ahogyan a fogyasztói elvárások növekednek azáltal, hogy egyre inkább elterjedtté válik az ingyenes, másnapi szállítás, ez a probléma a logisztikai piac egészében kritikus stratégiai fontosságúvá válik. Ehhez még hozzáadódik az ingyenes visszaküldéssel kapcsolatos egyre nagyobb fogyasztói elvárás, és szükségessé válik egy zökkenőmentes fordított logisztikai működés megléte – ez pedig nagyon nehéz akkor, amikor a tér (és ezáltal az emberek száma) korlátozott.

3. Munkavállalói kiégés

Emellett még ott vannak azok az emberek, akik a jelenlegi korlátozások mellett biztosítják Nagy-Britannia raktárainak lehető leghatékonyabb működését. Ezek az emberek jelentik az e-kereskedelmi gépezet valódi motorját, és nagyon keményen dolgoznak azért, hogy a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsák a munkaadóik és az ügyfeleik számára. Ugyanakkor ez jelentős költségekkel jár. Ahogyan egyre inkább elterjedtté válnak a hosszú műszakok, a munkavállalók kezdenek kimerülni. A termelékenység csökken, és megkezdődik a csökkent termelékenység ördögi köre, és felettesi büntetések lépnek életbe. Ez termékfelszedési hibákhoz vezet, ami tovább súlyosbítja a helyzetet, és bizonyos esetekben helyrehozhatatlan károkat okoz a logisztikai szolgáltató (és a viszonteladó) márkájában.

Megoldás

A logisztikai szolgáltatók vezető érdekelt feleivel folytatott beszélgetések alapján elmondható, hogy a társadalmi távolságtartás jelentősen korlátozza a működés rugalmasságát. Ez azt jelenti, hogy a keresletben bekövetkező változásokkal kapcsolatos válaszadás képessége, amely a kapacitás megfelelő módon történő változtatásával érhető el, fontos stratégiai problémát jelent. Hol vannak már azok az idők, amikor szerződéses munkavállalókat alkalmazhattunk a karácsonyi időszakban – most egyszerűen nem áll rendelkezésre elegendő tér.

Tehát mit tehetünk?

Képzeljen el egy olyan megoldást, amely raklapnyi méretű, legfeljebb 1500 kg tömegű terhek zökkenőmentes mozgatását teszi lehetővé, és nem igényel emberi kezelőket (vagy targoncákat).
Képzeljen el egy olyan megoldást, amely kiveszi az unalmas repetitív feladatokat az emberek kezéből, így ők fejleszteni tudják a készségeiket, és nagyobb értéket jelentő tevékenységekre fókuszálhatnak, ami növeli az elkötelezettséget, valamint csökkenti a kiégést.
Képzeljen maga elé egy olyan flottát, amely testre szabható, adott célra szolgáló igáslovakból áll, amelyeket központosított kezelőrendszerről monitoroznak és vezérelnek, és könnyedén a feladatokkal kapcsolatos változó elvárásokhoz igazíthatók.
A jövőt az önálló mobil robotok jelentik! Ön hogyan fogja a rendszerébe beépíteni a sajátját? További részletekért lépjen velünk kapcsolatba

Vegye fel a kapcsolatot az Omron szakembereivel

Van bármilyen kérdése vagy szeretne személyes tanácsadást kapni? Forduljon szakembereink egyikéhez.
  • Omron Europe

    Omron Europe