Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: Consultation Desk Services

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

A gépgyártók számára az egyik leggyakoribb kihívás az az, hogy rövid idő alatt képzett szakembert találjanak az eredeti piacukon kívül: problémák megoldására, igazítások elvégzésére, képzések és más konzultációk megtartására. Ráadásul a helyi alkalmazottak külföldi munkavégzése magas költségekkel jár, és a helyi nyelv is problémákat okozhat a helyszíni regionális termelési környezetekben, 

Az Omron Consultation Desk Services szolgáltatásának köszönhetően a gépgyártók azonnal rákapcsolódhatnak az Omron globális szolgáltatási infrastruktúrájára, így gyorsabb, kiváló minőségű szolgáltatást biztosíthatnak, kiemelkedően költséghatékony áron. A képzett szakemberek globális hálózata sokkal nagyobb rugalmasságot és a termelés jobb kiaknázását is lehetővé teszi. Az Omron Consultation Desk Services szolgáltatásait a gép teljes élettartama alatt igénybe lehet venni: a tervezéstől kezdve a beindításon/telepítésen át a működésig bármikor.

Filozófiánk

A Consultation Desk Services filozófiája összefoglalva:

  • Határokon átívelő támogatás biztosítása a gépgyártó számára, olyan helyszínen vagy országban, ahol az Omron nincs jelen

  • Az Omron gépgyártási ügyfelének nem kell külföldre küldeni szakembereit az Omronhoz köthető kérelmekkel kapcsolatosan

  • Az Omron gépgyártási és -üzemeltetési ügyfelei időt, pénzt és erőforrásokat takaríthatnak meg

A határokon átívelő támogatás elérhető az adott nyelven, tartalma:

  • A probléma okának kivizsgálása

  • Tanácsadás és támogatás a jövőbeli meghibásodások megelőzéséért

  • Az üzemelő és karbantartó szakemberek képzése és tanácsadás részükre

  • Szoftverproblémák támogatása a jobb gépteljesítményért

A határokon átívelő támogatásért vegye fel velünk a kapcsolatot
Ügyfélelőnyök

Határokon átívelő gyors támogatás és szakértelem, hosszan tartó eredmény:

  • Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül az Omron automatizálási szakembereinek globális hálózatával

  • Olyan Omron szakemberek bevonása, akik beszélnek az adott nyelven

  • Használja ki az Omron megosztott szakértelmét és tapasztalatát

  • A legjobb üzemelérhetőség, néhány gyors módosítással

  • Érjen el azonnal jelentős idő- és költségmegtakarítást

  • Előzze meg a jövőbeli meghibásodásokat az Omron tanácsaival és támogatásával

  • Bízzon az Omron szakembereiben, akik még az összetett problémákat is megoldják

  • A jobb termeléshez továbbképzést és támogatást is kínálunk ügyfeleinknek

  • Gyorsabb, jobb és költséghatékonyabb szolgáltatás biztosítása az ügyfelek részére

A határokon átívelő támogatásért vegye fel velünk a kapcsolatot
Támogatási folyamat
  • Vegye fel a kapcsolatot az Omron fiókkezelőjével, vagy töltse ki az ezen az oldalon található kapcsolatfelvételi formanyomtatványt

  • Az Omron a gép helyszínén fogja felvenni Önnel és ügyfelével a kapcsolatot, hogy egyeztessük az igényelt szolgáltatást

    Így a kért szolgáltatást nem fogják hátráltatni az eltérő folyamatok, nyelvek vagy a határok. Igénytől függően: telefonon keresztül, az Omron szakember helyszíni megjelenésével vagy partnerhálózatunkon keresztül is kérhet támogatást.

  • Ha a gép helyszínen a helyzet eltér a korábban leírtakról, vagy további információra van szükségünk, felvesszük Önnel a kapcsolatot

A határokon átívelő támogatásért vegye fel velünk a kapcsolatot

Amennyiben az Omron nem tud alkalmazottat biztosítani és/vagy a szükséges szolgáltatás nem része az Általános szolgáltatási és felhasználási feltételeknek, a rendszerintegrátori partnerek segítségét kérjük a támogatás biztosításához.