Consultation Desk Services | Omron, Magyarország

Bejelentkezés

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Jelszó módosítása

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Adatvédelmi irányelvek">

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: Consultation Desk Services

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

A gépgyártók számára az egyik leggyakoribb kihívás az az, hogy rövid idő alatt képzett szakembert találjanak az eredeti piacukon kívül: problémák megoldására, igazítások elvégzésére, képzések és más konzultációk megtartására. Ráadásul a helyi alkalmazottak külföldi munkavégzése magas költségekkel jár, és a helyi nyelv is problémákat okozhat a helyszíni regionális termelési környezetekben, 

Az Omron Consultation Desk Services szolgáltatásának köszönhetően a gépgyártók azonnal rákapcsolódhatnak az Omron globális szolgáltatási infrastruktúrájára, így gyorsabb, kiváló minőségű szolgáltatást biztosíthatnak, kiemelkedően költséghatékony áron. A képzett szakemberek globális hálózata sokkal nagyobb rugalmasságot és a termelés jobb kiaknázását is lehetővé teszi. Az Omron Consultation Desk Services szolgáltatásait a gép teljes élettartama alatt igénybe lehet venni: a tervezéstől kezdve a beindításon/telepítésen át a működésig bármikor.

Filozófiánk

A Consultation Desk Services filozófiája összefoglalva:

  • Határokon átívelő támogatás biztosítása a gépgyártó számára, olyan helyszínen vagy országban, ahol az Omron nincs jelen

  • Az Omron gépgyártási ügyfelének nem kell külföldre küldeni szakembereit az Omronhoz köthető kérelmekkel kapcsolatosan

  • Az Omron gépgyártási és -üzemeltetési ügyfelei időt, pénzt és erőforrásokat takaríthatnak meg

A határokon átívelő támogatás elérhető az adott nyelven, tartalma:

  • A probléma okának kivizsgálása

  • Tanácsadás és támogatás a jövőbeli meghibásodások megelőzéséért

  • Az üzemelő és karbantartó szakemberek képzése és tanácsadás részükre

  • Szoftverproblémák támogatása a jobb gépteljesítményért

A határokon átívelő támogatásért vegye fel velünk a kapcsolatot
Ügyfélelőnyök

Határokon átívelő gyors támogatás és szakértelem, hosszan tartó eredmény:

  • Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül az Omron automatizálási szakembereinek globális hálózatával

  • Olyan Omron szakemberek bevonása, akik beszélnek az adott nyelven

  • Használja ki az Omron megosztott szakértelmét és tapasztalatát

  • A legjobb üzemelérhetőség, néhány gyors módosítással

  • Érjen el azonnal jelentős idő- és költségmegtakarítást

  • Előzze meg a jövőbeli meghibásodásokat az Omron tanácsaival és támogatásával

  • Bízzon az Omron szakembereiben, akik még az összetett problémákat is megoldják

  • A jobb termeléshez továbbképzést és támogatást is kínálunk ügyfeleinknek

  • Gyorsabb, jobb és költséghatékonyabb szolgáltatás biztosítása az ügyfelek részére

A határokon átívelő támogatásért vegye fel velünk a kapcsolatot
Támogatási folyamat
  • Vegye fel a kapcsolatot az Omron fiókkezelőjével, vagy töltse ki az ezen az oldalon található kapcsolatfelvételi formanyomtatványt

  • Az Omron a gép helyszínén fogja felvenni Önnel és ügyfelével a kapcsolatot, hogy egyeztessük az igényelt szolgáltatást

    Így a kért szolgáltatást nem fogják hátráltatni az eltérő folyamatok, nyelvek vagy a határok. Igénytől függően: telefonon keresztül, az Omron szakember helyszíni megjelenésével vagy partnerhálózatunkon keresztül is kérhet támogatást.

  • Ha a gép helyszínen a helyzet eltér a korábban leírtakról, vagy további információra van szükségünk, felvesszük Önnel a kapcsolatot

A határokon átívelő támogatásért vegye fel velünk a kapcsolatot

Amennyiben az Omron nem tud alkalmazottat biztosítani és/vagy a szükséges szolgáltatás nem része az Általános szolgáltatási és felhasználási feltételeknek, a rendszerintegrátori partnerek segítségét kérjük a támogatás biztosításához.