Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: Mit tehetünk Önért?

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

Mit tehetünk Önért?

Az alábbiak miatt megbízhat szolgáltatásunkban:

  • Európai szervizközpont jól képzett mérnökökkel, a legújabb technológiákkal és kiváló minőséggel.
  • Közvetlen termékfelvétel és kiszállítás az ügyfélhez, bárhol az Európai Unió területén.
  • Ingyenes javítószolgálat az OMRON garanciája alá tartozó termékekre.
  • A garancia alá már nem tartozó alkatrészekre rögzített javítási árat ajánlunk.
  • A megjavított termékekre 1 éves garancia érvényes minden kicserélt vagy javított alkatrész tekintetében, amely az OMRON európai szervizközpontjában elvégzett javítás napjától érvényes.
  • A megjavított terméket szabványos javítási jelentéssel együtt küldjük vissza. Kérésre bővebb javítási jelentést, illetve részletes elemzést is tudunk küldeni.

Ha kitölti a Javítószolgálat igénylőlapját, elküldjük Önnek a számlát, és a termék javításának várható idejét, amely nem tartalmazza a szállítás idejét.

OMRON Javítószolgálat

5 egyszerű lépés a gyors, átlátható és megbízható javítási szolgáltatásunkkal kapcsolatban

1. Mondja el az OMRONnak, mi a probléma!

Ha javításra van szükség, forduljon a viszonteladóhoz vagy az OMRON helyi vevőszolgálati csoportjához.

2. Engedélykérés a javításra
Az OMRON visszaigazolást küld a javítási kérelmére, és ajánlatot is ad, ha ez szükséges.

3. Csomagolja be a terméket a szállításhoz!
Győződjön meg arról, hogy a terméket biztonságosan becsomagolta-e a dobozába.

4. Hívja a DHL helyi irodáját!
Tüntesse fel az OMRON speciális ügyfélszámát, és a DHL begyűjti a csomagot.

5. A DHL visszaszállítja a megjavított terméket
A megjavított és bevizsgált terméket a javítási jelentéssel együtt a lehető leghamarabb visszaküldjük Önnek