Mit tehetünk Önért?
Az alábbiak miatt megbízhat szolgáltatásunkban:
- Európai szervizközpont jól képzett mérnökökkel, a legújabb technológiákkal és kiváló minőséggel.
- Közvetlen termékfelvétel és kiszállítás az ügyfélhez, bárhol az Európai Unió területén.
- Ingyenes javítószolgálat az OMRON garanciája alá tartozó termékekre.
- A garancia alá már nem tartozó alkatrészekre rögzített javítási árat ajánlunk.
- A megjavított termékekre 1 éves garancia érvényes minden kicserélt vagy javított alkatrész tekintetében, amely az OMRON európai szervizközpontjában elvégzett javítás napjától érvényes.
- A megjavított terméket szabványos javítási jelentéssel együtt küldjük vissza. Kérésre bővebb javítási jelentést, illetve részletes elemzést is tudunk küldeni.
Ha kitölti a Javítószolgálat igénylőlapját, elküldjük Önnek a számlát, és a termék javításának várható idejét, amely nem tartalmazza a szállítás idejét.
OMRON Javítószolgálat
5 egyszerű lépés a gyors, átlátható és megbízható javítási szolgáltatásunkkal kapcsolatban
Ha javításra van szükség, forduljon a viszonteladóhoz vagy az OMRON helyi vevőszolgálati csoportjához.
2. Engedélykérés a javításra
Az OMRON visszaigazolást küld a javítási kérelmére, és ajánlatot is ad, ha ez szükséges.
3. Csomagolja be a terméket a szállításhoz!
Győződjön meg arról, hogy a terméket biztonságosan becsomagolta-e a dobozába.
4. Hívja a DHL helyi irodáját!
Tüntesse fel az OMRON speciális ügyfélszámát, és a DHL begyűjti a csomagot.
5. A DHL visszaszállítja a megjavított terméket
A megjavított és bevizsgált terméket a javítási jelentéssel együtt a lehető leghamarabb visszaküldjük Önnek