Mit tehetünk Önért? | Omron, Magyarország

Bejelentkezés

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Jelszó módosítása

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Adatvédelmi irányelvek">

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: Mit tehetünk Önért?

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

Mit tehetünk Önért?

Az alábbiak miatt megbízhat szolgáltatásunkban:

  • Európai szervizközpont jól képzett mérnökökkel, a legújabb technológiákkal és kiváló minőséggel.
  • Közvetlen termékfelvétel és kiszállítás az ügyfélhez, bárhol az Európai Unió területén.
  • Automatizálási termékek: Elsőbbségi javítás 1 munkanapon belül, a szállítást nem számítva; Standard javítás 3 munkanapon belül, a szállítást nem számítva 
  • Mechatronikai termékek: Standard javítás 5 munkanapon belül, a szállítást nem számítva 
  • Bizonyos termékcsoportok javítása külső üzemekben történik. Az ilyen termékcsoportokra nem érvényesek a standard határidők. További információkért lépjen kapcsolatba helyi Omron képviseletével.
  • Ingyenes javítószolgálat az Omron garanciája alá tartozó termékekre.
  • A garancia alá már nem tartozó alkatrészekre rögzített javítási árat ajánlunk.
  • A megjavított termékekre 1 éves garancia érvényes minden kicserélt vagy javított alkatrész tekintetében, amely az Omron európai szervizközpontjában elvégzett javítás napjától érvényes.
  • A megjavított terméket szabványos javítási jelentéssel együtt küldjük vissza. Kérésre bővebb javítási jelentést, illetve részletes elemzést is tudunk küldeni.

Omron gyors és megbízható javítást kínál Önnek fix áron függetlenül a meghibásodás okától.

További fontos információk

  • A javítási szolgáltatás tartalmát bármikor, előzetes bejelentés nélkül módosíthatjuk.
  • A vámeljárások az Európai Unió területén kívülről érkező javítási kérelmek késését okozhatják.
  • Bizonyos Omron termékekre az expressz javítószolgálat nem érvényes.

5 napos javítószolgálat*

Az 5 napos expressz javítószolgálat 5 egyszerű lépése.

1. Mondja el az Omronnak, mi a probléma!

Ha javításra van szükség, forduljon a viszonteladóhoz vagy az Omron helyi vevőszolgálati csoportjához.

2. Engedélykérés a javításra
Az Omron visszaigazolást küld a javítási kérelmére, és ajánlatot is ad, ha ez szükséges.

3. Csomagolja be a terméket a szállításhoz!
Győződjön meg arról, hogy a terméket biztonságosan becsomagolta-e a dobozába.

4. Hívja a DHL helyi irodáját!
Tüntesse fel az Omron speciális ügyfélszámát, és a DHL begyűjti a csomagot.

5. A DHL visszaszállítja a megjavított terméket
A megjavított és bevizsgált terméket a javítási jelentéssel együtt a következő öt munkanapon belül visszaküldjük Önnek.

* Megjegyzés: Az 5 napos javítószolgálat nem minden Omron termékre érvényes. További tájékoztatásért forduljon az Omron helyi irodájához.