Elkötelezve az ügyfelek elégedettsége iránt
Az ügyfelek körében végzett felmérés javuló elégedettségi rátát mutat és fejlesztési projekteket indított el
Az ügyfeleink meghallgatására és véleményük figyelembe vételére irányuló folyamatos erőfeszítéseink részeként a közelmúltban átfogó felmérést végeztünk az EMEA régióban.
20 ország 1400 válaszadója értékelte az Omron vállalattal kapcsolatban érzett elégedettségének szintjét és a más gyártókhoz képest nyújtott teljesítményünket, valamint az Omron szolgáltatásainak különböző aspektusait is rangsorolták jelentőségük szerint.
Az ügyfelek felmérésben kifejtett véleményére építve az Omron európai és helyi szinten már több olyan projektbe is belefogott, amelyek az ügyfelek által felvetett legfontosabb témákban való javulást célozzák.
A következőkben a felmérés főbb eredményei olvashatók:
- A felmérés alapján mért átlagos ügyfélelégedettségi rátánk 8,29, amely magasabb a 8,1-es külső viszonyítási alapnál. Ügyfeleink kifejezetten elégedettek a termékeink minőségével, a műszaki támogatásunkkal és a képzéseink minőségével.
- A válaszadók 81%-a hisz abban, hogy az Omron az ígéreteit megtartva képes elégedetté tenni az ügyfeleit.
- Az ügyfelek tapasztalatai szerint az Omron megbízható, rugalmas és proaktív szervezet. Ezt a 38%-os valós ügyféltámogatottsági érték (NPS) is alátámasztja, amely magasabb a 23%-os iparági viszonyítási alapnál.
- Az Omron vállalatot elsősorban a termékek és szolgáltatások minősége miatt ajánlanák, ami az Omronnal való üzleti együttműködés fő indokaival – mint a termékminőség, a hosszú távú kapcsolat és a kapcsolattartás a személyzettel – is összhangban áll.
Az Omron küldetésnyilatkozata „az életminőség javítása és a társadalmi hozzájárulás”. Ennek egyik megnyilvánulásaként az Omron minden kitöltött kérdőív után adományt juttatott el a Természetvédelmi Világalapnak (WWF).
Ha szeretne visszajelzést adni számunkra a termékek minőségére, műszaki támogatásunkra vagy ügyfélszolgálatunkra vonatkozóan, vegye fel velünk a kapcsolatot.