Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: Maradjon kapcsolatban az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatásaival

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

Az OMRON virtuális segítségnyújtása távtámogatási megoldás, amely egyszerű, gyors és biztonságos műszaki támogatást és tanácsadást nyújt. A virtuális segítségnyújtás kiterjesztett valóság (augmented reality) technológiával segíti a legjobb gépezetek megtervezését a problémák bárhol a világon történő azonosítása és megoldása mellett.

  • Maradjon kapcsolatban szakértőinkkel

    Közvetlen segítség interaktív távkapcsolaton keresztül legtapasztaltabb mérnökeinktől. Tapasztalataink és ismereteink előnyeit saját telephelyén élvezheti.

  • Csökkentse költségeit

    A problémák gyors megoldása. A vizuális segítség ideális szükséghelyzetekhez, valamint kiszállást nem igénylő egyszerű gépekhez. A kiszállást felváltó virtuális segítségnyújtási szolgáltatásunk jóvoltából csökkenek az utazási költségek.

  • A termelékenység növelése

    Rövidebb átfutási idő. Távoli beavatkozást ütemezhet, a támogatást sokkal gyorsabban megkaphatja, mint kiszállás esetén.

Forduljon hozzánk a részletekért

Főbb jellemzők

A preferált platform használata

Az OMRON virtuális segítségnyújtási szolgáltatása Android és iOS rendszeren is elérhető.

A virtuális segítségnyújtási szolgáltatás rendkívül jól használható az alábbi célokra:

  • Javítás és karbantartás

    Az OMRON termékek az öröklétnek készültek. Ennek ellenére előfordulhatnak váratlan helyzetek. Ilyen esetben a telephelyhez csatlakozunk, ellenőrizzük a kapcsolatokat, hibakódokat, majd útmutatást adunk a probléma megoldásához, ahol lehetséges, távolról.

  • Ellenőrzés

    Biztonsági és robotikai szakembereink képesen távolról ellenőrizni gépét, hogy javítanivalót találjanak és megoldják a lehetséges problémákat. A részletekért nézze át biztonsági és robotikai szolgáltatásainkat.

  • Képzés

    eLearning szolgáltatásaink mellett virtuális képzési tanfolyamokat is tartunk több programozási készségszinten. Műszaki támogatási csapatunkon vagy ügyfélkapcsolati menedzserünkön keresztül testreszabott távoktatási tanfolyamot is kérhet.

  • Helyszíni szolgáltatás

    Van úgy, hogy helyszíni támogatásra valamiért nincs lehetőség. Legtapasztaltabb kiszálló mérnökeink szakértelmét ebben az esetben is igénybe tudja venni a helyszínen, ha a helyszíni támogatást virtuális segítségnyújtási szolgáltatásunkra cseréli.

Az okosszemüvegeket is támogatjuk!

Ha a telephelyen okosszemüveget is használnak, kézmentes és mobilitási igényeihez is nyújthatunk virtuális segítségnyújtási szolgáltatást.

Kérjük, ellenőrizze műszaki támogató csapatunknál, hogy melyik okosszemüveget támogatjuk.

Forduljon hozzánk a részletekért

Szolgáltatások és támogatás

robot human fist bump fcard misc

Képzési szolgáltatások

Frissítse ismereteit az ipari automatizálással kapcsolatban. Bővítse tudását, hogy eleget tehessen az adott iparág követelményeinek

Bővebben