Helyszíni mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége:
-
Tanácsadás az értékesítés előtti folyamat során
-
Műszaki igények előterjesztése és bemutatóalkalmazások létrehozása a koncepcióhatékonyság biztosítása érdekében
-
Támogatás a telepítés, a beindítás és az üzembe helyezés végrehajtásához képzés és tanácsadás révén
-
Vevőszolgálati támogatás nyújtása az alkalmazások egy adott részének hibaelhárításával vagy fejlesztésével kapcsolatban, szoftver és hardver terén egyaránt
-
Részvétel összetett, második vonalbeli műszaki kérdések megoldásában műszaki támogatási mérnökeinkkel együttműködve
Kapcsolódó helyszíni szolgáltatásokat nyújtunk az automatizálás, a robotgépek, a biztonság és a kamerarendszerek területén. Lépjen velünk kapcsolatba a következő szolgáltatásokért:
-
Időszakos műszaki ellenőrzések
-
Termékcsere
-
Helyszíni beindítási támogatás
Szolgáltatások és támogatás

Képzési szolgáltatások
Frissítse ismereteit az ipari automatizálással kapcsolatban. Bővítse tudását, hogy eleget tehessen az adott iparág követelményeinek

Megvalósítás
A megvalósítási szolgáltatás (PoC – Proof of Concept) segít felvázolni és megoldani a robottechnológiával vagy ipari automatizálással kapcsolatos kérdéseket.

Technical Support
We have developed a dedicated knowledge base, myOmron, with additional support information on products and technology.