Helyszíni mérnökeink speciális támogatást és műszaki segítséget nyújtanak, ha az általános támogatásnál többre van szüksége:
-
Tanácsadás az értékesítés előtti folyamat során
-
Műszaki igények előterjesztése és bemutatóalkalmazások létrehozása a koncepcióhatékonyság biztosítása érdekében
-
Támogatás a telepítés, a beindítás és az üzembe helyezés végrehajtásához képzés és tanácsadás révén
-
Vevőszolgálati támogatás nyújtása az alkalmazások egy adott részének hibaelhárításával vagy fejlesztésével kapcsolatban, szoftver és hardver terén egyaránt
-
Részvétel összetett, második vonalbeli műszaki kérdések megoldásában műszaki támogatási mérnökeinkkel együttműködve
Kapcsolódó helyszíni szolgáltatásokat nyújtunk az automatizálás, a robotgépek, a biztonság és a kamerarendszerek területén. Lépjen velünk kapcsolatba a következő szolgáltatásokért:
-
Időszakos műszaki ellenőrzések
-
Termékcsere
-
Helyszíni beindítási támogatás
Szolgáltatások és támogatás

Képzés
Fedezze fel kiterjedt képzési portfóliónkat: lépjen be az eLearning oldalára vagy egy egyszerű bejelentkezéssel kérjen hozzáférést az Ön által is látogatott osztálytermi oktatások során leadott tananyagokhoz.

Megvalósítás
Szerezzen gyakorlati tapasztalatokat az automatizálási technológiákkal kapcsolatban nyolc innovációs laboratóriumunk egyikében, és az automatizálási technológiai központban (ATC).

Technical Support
We have developed a dedicated knowledge base, myOmron, with additional support information on products and technology.