Nyomonkövethetőség a szerializálás révén | OMRON, Magyarország

Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: Nyomonkövethetőség a szerializálás révén

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

Kérjük, vagy kérjen közvetlen hozzáférést a dokumentum letöltéséhez

Nyomonkövethetőség a szerializálás révén

A jobb nyomonkövethetőség igénye – csökkententi a hamisítást és javítani a fogyasztói tájékozódást – növekvő kihívást jelent a gyártók számára. Hogyan segíthet a szerializálás? A „Nyomonkövethetőség szerializáláson keresztül” című írásában Dan Rossek a szerializálás aktuális jelentésére fókuszál, és bemutatja, hogy a rugalmas réteg megoldás miért jobb, mint a látszólag egyszerűbb közvetlen megoldás.

A hamisítás minimalizálását és a fogyasztók jobb tájékoztatását illetően egyre nagyobb nyomás nehezedik az olyan iparágakra, mint az étel- és italgyártás, a kozmetikai ipar és a gyógyszeripar, ezért az Omron munkatársa, Dan Rossek azokat az igényeket veszi szemügyre, melyeket mindez az adatkezeléssel és a gyártási folyamatokkal szemben támaszt, emellett összehasonlítja az ezen igényeknek való megfelelés két főbb módját.

Mivel a népszerű gyógyszerek és kozmetikai cikkek hamisítása mára tényleges problémává vált, s miután számos jelentős étel- és italgyártási termék visszahívásra került, az ezekben az ágazatokban tevékenykedő vállalatokra egyre nagyobb nyomás nehezedik, hogy még jobban tájékoztassák a fogyasztókat, valamint tökéletesebb ellenőrzési rendszereket valósítsanak meg a termékek nyomonkövethetősége érdekében.

„A csomagolások kialakításának módosítása és a további ellenőrzési feladatok, a számos különféle ellenőrzési rendszerrel szembeni, egyazon gyártósoron történő karbantartási, képzési és dokumentálási igény várhatóan nagy kihívást fog jelenteni” – Dan Rossek, marketingmenedzser.

Az alábbiakban letöltheti a teljes cikket