Bejelentkezés

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Regisztrálás

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük, hogy regisztrálta magát az Omronnál

A fiókregisztráció befejezéséhez elküldtünk egy e-mailt a következő címre:

Vissza a weboldalra

kérjen közvetlen hozzáférést

Adja meg az alábbi adatokat, és közvetlen hozzáférést biztosítunk az oldalon levő tartalomhoz

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Műszaki hiba lépett fel. Az űrlap adatai nem kerültek feldolgozásra. Elnézést kérünk ezért, kérjük próbálja meg később ismét. Részletek:[details]

Download

Köszönjük érdeklődését!

Most már hozzáférhet a következőkhöz: 5 napos javítószolgálat*

Küldtünk egy visszaigazoló e-mailt a következő címre:

Tovább erre az oldalra

5 napos javítószolgálat*

Az 5 napos expressz javítószolgálat 5 egyszerű lépése.

1. Mondja el az Omronnak, mi a probléma!

Ha javításra van szükség, forduljon a viszonteladóhoz vagy az Omron helyi vevőszolgálati csoportjához.

2. Engedélykérés a javításra

Az Omron visszaigazolást küld a javítási kérelmére, és ajánlatot is ad, ha ez szükséges.

3. Csomagolja be a terméket a szállításhoz!

Győződjön meg arról, hogy a terméket biztonságosan becsomagolta-e a dobozába.

4. Hívja a DHL helyi irodáját!

Tüntesse fel az Omron speciális ügyfélszámát, és a DHL begyűjti a csomagot.

5. A DHL visszaszállítja a megjavított terméket

A megjavított és bevizsgált terméket a javítási jelentéssel együtt a következő öt munkanapon belül visszaküldjük Önnek.

* Megjegyzés

Az 5 napos javítószolgálat nem minden Omron termékre érvényes. További tájékoztatásért forduljon az Omron helyi irodájához.