5 napos javítószolgálat*

Az 5 napos expressz javítószolgálat 5 egyszerű lépése.

1. Mondja el az Omronnak, mi a probléma!

Ha javításra van szükség, forduljon a viszonteladóhoz vagy az Omron helyi vevőszolgálati csoportjához.

2. Engedélykérés a javításra

Az Omron visszaigazolást küld a javítási kérelmére, és ajánlatot is ad, ha ez szükséges.

3. Csomagolja be a terméket a szállításhoz!

Győződjön meg arról, hogy a terméket biztonságosan becsomagolta-e a dobozába.

4. Hívja a DHL helyi irodáját!

Tüntesse fel az Omron speciális ügyfélszámát, és a DHL begyűjti a csomagot.

5. A DHL visszaszállítja a megjavított terméket

A megjavított és bevizsgált terméket a javítási jelentéssel együtt a következő öt munkanapon belül visszaküldjük Önnek.

* Megjegyzés

Az 5 napos javítószolgálat nem minden Omron termékre érvényes. További tájékoztatásért forduljon az Omron helyi irodájához.